KULTURALNY HOTEL #2 CUDZE CHWALICIE, SWEGO NIE ZNACIE - APARTAMENTY BROWAR PERŁA W LUBLINIE

Dokładnie tak - cudze chwalimy, swego nie znamy. Na blogu przedstawiam Wam cudowne wnętrza z całego świata, miejsca oraz rzeczy, które...


Dokładnie tak - cudze chwalimy, swego nie znamy. Na blogu przedstawiam Wam cudowne wnętrza z całego świata, miejsca oraz rzeczy, które w jakiś sposób mnie urzekły i zapadły mi w pamięć. Codziennie przeszukuję internet by znaleźć coś interesującego, nowego, nietypowego, pięknego,  coś co Was zainspiruje i ucieszy oko.

O istnieniu Apartamentów Browar Perła w Lublinie wiedziałam już od dawna, lecz jako mieszkanka tego miasta popełniłam ogromne faux pas. Jak mogłam nie doceniać tego co mam pod własnym nosem, jak mogłam tak długo zwlekać z podzieleniem się z Wami tak pięknym wnętrzem.

Do dyspozycji gości jest 7 apartamentów o powierzchni od 25m2 do 62m2, zlokalizowanych w zabytkowych budynkach Browaru Perła w centrum Lublina. Ciekawym rozwiązaniem każdego z apartamentów jest wielofunkcyjna drewniana "kostka" kryjąca, w której mieści się m.in.: kuchnia, toaleta, łazienka, oraz szafa. W pomieszczeniach dominuje jasna kolorystyka, otwarta przestrzeń oraz widoczna troska o piękne detale i komfort gości.

Apartament F dla dwóch osób o powierzchni 30m2








You Might Also Like

4 comments

  1. Piękne, minimalistyczne i stylowo! Jestem zaskoczona! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Ja też słyszałam o nich od dawna, ale mieszkając pod Lublinem nie miałam okazji skorzystać. Perła ma świetne piwo, reklamy telewizyjne, apartamenty i bardzo dobrą kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sypialnia i całe wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, musz koniecznie odwiedzić to miejsce, też nie wiedziałam , że jest tam aż tak pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń