POMYSŁ NA PREZENT DLA MĘŻCZYZNY - LISTA PREZENTÓW ŚWIĄTECZNYCH

Moja największa zmora. Zupełnie nie potrafię odnaleźć się w męskim świecie, szczególnie w świecie tych wszystkich gadżetów elektronicznych,...

Moja największa zmora. Zupełnie nie potrafię odnaleźć się w męskim świecie, szczególnie w świecie tych wszystkich gadżetów elektronicznych, gier, dodatków i ulepszaczy do komputerów. Nie studiuję informatyki i wszystko co z tym związane jest mi obce. Mam wrażenie, że większość mężczyzn ogólną znajomość branży IT ma już w genach, wiedzą co z czym, gdzie i dlaczego. Ja niestety nie posiadam tej wiedzy. Śmiem twierdzić, że większość kobiet też ma z tym problem. Dlatego dzisiaj mam dla Was męską listę prezentów stworzoną oczami kobiety (wszelkie męskie uwagi oraz sugestie mile widziane).

Całą listę podzieliłam na kolorystyczne kategorie by ułatwić przeglądanie. Mam nadzieję, że moje propozycje pomogą Wam w tak trudnych chwilach jakimi są zakupy dla mężczyzny. Niech moc rozsądku i pomysłowości będzie z Wami podczas tegorocznych zakupów!

A jeżeli jeszcze nie widzieliście listy świątecznych prezentów dla kobiet zapraszam TUTAJ

Ciemna strona mocy
1. Książka Mike Tyson. Moja prawda - Empik
2. Case na telefon - Pakamera
3. Perfumy Giorgio Armani - Douglas
4. Czarny plecak - Showroom
5. Golarka Philips - Media Markt
6. Zegarek Casio G-Shock - Zegarki Centrum
7. Kubek nietoperz Stuk Puk - Pakamera
8. Pasek Rexcraft - Pakamera 
9. Lampka Batman Nobobobo - Pakamera
10. Podstawka pod laptop BRÄDA - IKEA


Dla dużych chłopców
1. Spinki LEGO - agabag
2. Słuchawki Beats by Dr. Dre Beats EP - RTV Euro AGD
3.Pendrive Stormtrooper - Pakamera
4. Mucha Star Wars - Pakamera
5. Czerwony szalik - Showroom
6. Bokserki Happy Socks - PanPablo.pl
7Bluza Flying Santa - Showroom
8. Głośnik przenośny JBL - MediaMarkt
9. LEGO Star Wars - Smyk


Dziewczyny lubią brąz
1. Notes Travel - Funfetti Party Shop
2. Etui na karty - Pakamera
3. Musztardowa czapka - Showroom
4. Bomber Jacket - H&M
5. Drewniany case na telefon - Pakamera
6. Whiskey Jack Daniel's
7. Buty zimowe Timberland - PanPablo.pl lub Zalando
8. Skórzane rękawiczki - Showroom
9. Skórzana torba na ramię - Pakamera


Blue Blue Sky
1. Happy Socks - PanPablo.pl
2. Aparat Olympus Pen - Olympus
3. Mucha Marthu Camouflage - Pakamera
4. Perfumy Hugo Boss - Douglas
5. Książka Steve Jobs - Empik
6. Plecak Fjallraven Kanken - PanPablo.pl
7. Koszula - H&M
8. Kapcie rekiny - H&M
9. Ochronny krem sportowy - Tołpa


The Beige Man

1. Eko notes - Pakamera
2. Bransoletka Expelliarmus - Pakamera
3. Perfume The Woods - Beard Shop
4. Plecak Doughnut - PanPablo.pl
5. Buty New Balance - New Balance
6. Zegarek Daniel Wellington - Daniel Wellington
7. Beżowa koszula - H&M
8. Aftershave Reuzel - Beard Shop

You Might Also Like

2 comments

  1. Bardzo ciekawe inspiracje, sama nie wiem już na co się zdecydować, tyle tego w sklepach a jednocześnie mój facet raczej niczego nie potrzebuje :DD Perfumów ma chyba z 10, książek nie czyta, notesów też nie używa bo wszystko zapisuje w telefonie :) Chyba postawię na jakąś ciekawą bluzę i dobry alkohol.
    Pozdrawiam!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobre propozycje naprawdę :) już kilka kwestii mi się chyba wyjaśni jeśli chodzi o narzeczonego i tatę :)

    OdpowiedzUsuń