POWIETRZE PACHNIE NADGRYZIONYM JABŁKIEM - ŚWIECZKA O ZAPACHU NOWEGO MACA

Ze sprzętem Appla podobno jest jak z robieniem tatuaży - na jednym się nie skończy. Gdy zaprzyjaźnisz się z iPhonem, masz ochotę na wyp...


Ze sprzętem Appla podobno jest jak z robieniem tatuaży - na jednym się nie skończy. Gdy zaprzyjaźnisz się z iPhonem, masz ochotę na wypróbowanie iPada, a twoje marzenia nieskromnie zaczynają krążyć wokół MacBooka. A gdy już wszystkie twoje sprzęty w jednym momencie dzwonią by dać ci znać, że ktoś próbuje się z tobą skontaktować, zaczynasz się zastanawiać czy to nie przesada. Coś o tym wiem...

Świecę, która pachnie niczym nowy Mac od Twelve South, to propozycja dla tych, którzy jeszcze bardziej chcą się zaprzyjaźnić z firmą Steve'a Jobsa. Nuty zapachowe jakich możemy się doszukać to między innymi mięta, brzoskwinia, bazylia, lawenda, mandarynka oraz szałwia. Świece wyrabiane są ręcznie w 100% z wosku sojowego, a ich produkcja odbywa się w Charleston w Południowej Karolinie. Czas palenia to 45-55 godzin, a koszt takiej przyjemności to 24$. 




You Might Also Like

4 comments

  1. O matko bosko, 24 dolce za świeczkę? :o To musi pachnieć naprawdę świetnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem typowym AppleFanboy, żaden inny sprzęt się dla mnie nie liczy, mam wszystkie możliwe urządzenia z japkiem (poza iPodem, bo jest bez sensu), i...PODOBA MI SIĘ TEN POMYSŁ! Serio, fajna sprawa i jeśli dobrze pachnie, to w sumie można by kupić taką świeczkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to już chyba trochę przesada..

    OdpowiedzUsuń
  4. no czego to ludzie nie wymyślą... ;)

    OdpowiedzUsuń