NO TO CÓŻ, ŻE ZE SZWECJI #1 SKANDYNAWSKIE WNĘTRZA PRZYPRAWIAJĄ O ZAWRÓT GŁOWY

Wysokie śnieżnobiałe pomieszczenia, piękne drewniane podłogi, kaflowe kominki, cudowne szare sofy, a na nich niby od niechcenia rzucona...


Wysokie śnieżnobiałe pomieszczenia, piękne drewniane podłogi, kaflowe kominki, cudowne szare sofy, a na nich niby od niechcenia rzucona idealnie narzuty, obowiązkowo designerskie krzesła, a na ścianach nietypowe obrazy. Oto cała kwintesencja skandynawskiego stylu. 

Zarówno w magazynka wnętrzarskich jak i w internecie jesteśmy zasypywani pięknymi skandynawskimi apartamentami. Czerpiemy z nich ogrom inspiracji i zachwycamy się nimi nieustannie. Niektóre jednak są dla mnie mało wiarygodne, a z pewnością zupełnie dalekie od polskich realiów. Ciągle publikowane i lajkowane przyprawiają mnie nieraz o zawrót głowy. 

A jednak co róż znajduję w czeluściach internetu perełki prosto ze Skandynawii, takie które łapią mnie za serce i wyróżniają się na tle innych. I to właśnie dla nich postanowiłam rozpocząć cykl publikacji 'No to cóż, że ze Szwecji'.

Zdjęcia Alexander White











You Might Also Like

5 comments

  1. Obłędne mieszkanie. I wbrew pozorom niezwykle funkcjonalne, może oprócz tego lustra. Mam koty i lustro albo musi mieć wsparcie w postaci stelaża, albo musi wisieć, bo inaczej będzie... po lustrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kota i identyczne lustro w mieszkaniu, które podpiera ścianę bez żadnego mocowania i póki co nic złego się nie stało, ale wolę nie zapeczać ;)

      Usuń
  2. to prawda są genialne, ale z drugiej strony w takim wnętrzu nie wyobrażam sobie kompletnie codzienności i rodziny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie tak samo, zachwycają mnie te wnętrza, ale są tak jakby tylko do katalogu, zupełnie nie widzę w nich rodziny z dziećmi psem, kotem i zabawkami na podłodze w salonie ;)

      Usuń
  3. właśnie, nie miałam odwagi tego jakoś napisać ale na wielu blogach to aż się ciśnie na język :p te wnętrza są kompletnie rodzinnie wyłączone :) piękne ale co z tego jak muzealne można powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń