ME&BAGS URBAN JUNGLE - TORBA, KTÓRĄ POKOCHAŁAM

Daleko mi do elegantki, wysokie buty i błyszczące torebki to zupełnie nie moja bajka. Należę do grupy osób, które lubują się w wygodn...



Daleko mi do elegantki, wysokie buty i błyszczące torebki to zupełnie nie moja bajka. Należę do grupy osób, które lubują się w wygodnych trampkach, ciepłych swetrach i 'oversizowych' płaszczach, a idealną torebką jest dla mnie praktyczny worek. 

Marka me&BAGS stworzyła kolekcję toreb Urban Jungle z wysokiej jakości tkanin. Dzięki bawełnianym rączkom torbę w łatwy sposób można zamienić na plecak. Na froncie torebki znajduję się metka z logo marki. Przestronna, jednokomorowa torebka z kieszonką na komórkę lub dokumenty w środku. 



Torba idealnie sprawdzi się na wyjazdach jak i w codziennym użytkowaniu - zakupy, szkoła, pracy, czy po prostu wyjście na miasto. Stworzona dla osób, które cenią sobie prostotę i wygodę oraz luźne, niezobowiązujące stylizacje.  Instagram również pokochał te piękne torby. Kolejny mój 'must have' na jesień?





You Might Also Like

3 comments

  1. O, coś dla mnie! Może upoluję wersję z motywem z kwiatami za jakiś czas, bo czuję, że się zakochałam... *_*
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam u nich na stronie nie ma tej w kwiaty, ale na DaWanda powinnaś znaleźć ;)

      Usuń
  2. Ja tak samo zakochałam się w torbach firmy ME&BAGS, zamówiłam jedną ze strony https://www.showroom.pl/marki/2012,mebags a potem to już kwestia czasu jak kupiłam następne :)

    OdpowiedzUsuń