DIY DLA SCEPTYKÓW KOLORU POMARAŃCZOWEGO - MINIMALISTYCZNE DYNIE NA HALLOWEEN

Nie wiem czy bardziej cieszę się z samego halloween, czy z faktu, że po halloween już wszystko będzie owiane atmosferą Świąt Bożego Narodze...

Nie wiem czy bardziej cieszę się z samego halloween, czy z faktu, że po halloween już wszystko będzie owiane atmosferą Świąt Bożego Narodzenia. Jestem zdecydowanie sceptycznie nastawiona do wszystkiego co jest w kolorze pomarańczowym, nigdy nie pomalowałabym ściany na ten kolor, w szafie nie mam żadnej rzeczy w tym odcieniu, na dodatek nie przepadam za zupą dyniową - na jesień zupa krem z dyni króluje u mnie w domu... Dlatego może tak bardzo spodobał mi się projekt Amy z homeyohmy


Materiały
dynia
farba lub sprej
opcjonalnie pędzel gąbkowy
marker z dobrym tuszem (np. firmy Sharpie) lub korektor

Cudowne minilamistyczne dynie w stonowanych kolorach to zdecydowanie mój klimat. Dodatkowo lekko azteckie wzory i już mam oczy jak 5 złotych. Projekt jest mało skomplikowany, a efekty zachwycą nie jedną osobę. 


You Might Also Like

1 comments

  1. Cudowne dynie! Coś (bardzo) dla mnie, szczególnie na tą jesień :-)
    Pozdrawiam.
    Weronika

    OdpowiedzUsuń