JAK NIE ZAPOMINAĆ O MOTYWACJI I GDZIE JEJ SZUKAĆ - ATELIER KARASINSKI

Ok przyznam się szczerze, że zgubiłam gdzieś moją motywację. Nie wiem czy straciłam ją z oczu jak biegłam z jednej uczelni na drugą, cz...


Ok przyznam się szczerze, że zgubiłam gdzieś moją motywację. Nie wiem czy straciłam ją z oczu jak biegłam z jednej uczelni na drugą, czy może podziałam ją gdzieś na siłowni, lub też w domu, w którym bywam ostatnio zdecydowanie za mało. Prawda jest brutalna, chwile spędzone bez motywacji są stratą czasu, marnujemy go na często mało istotne sprawy, zdarza się również, że powierzone Nam zadania robimy bez przekonania „aby do przodu". Ale przecież nie o to w tym wszystkim chodzi. Czym są Nasze codzienne sprawy i wyzwania, gdy nie mamy jasno określonego celu, do którego dążymy, bez znaczenia czy jest on do osiągnięcia za miesiąc czy za 5-10 lat. Bez motywacji i pomysłu na siebie, wiele spraw wydaje Nam się bez sensu. Dlatego warto jest, mieć przy sobie "przypominajkę", rzecz, która przypomni Nam, o co walczymy. 

Moją małą "przypominajką" jest wizja tego gdzie chcę się znaleźć za parę lat, jaka chcę być i jak chcę by wyglądało moje życie. Wiem, że koniec końców z Naszych wyobrażeń o przyszłości wiele rzeczy nie wygląda tak jakbyśmy chcieli, ale mimo to myślenie o tym dodaje mi motywacji do kolejnych działań. I tak o to Ja,  gdy patrzę na przepiękne wnętrze pracowni projektowej wiem, że chcę dążyć do czegoś na jej wzór. Tak, chcę w przyszłości otworzyć własną pracownię, zarządzać własną firmą i pracować sama na siebie, by móc kierować swoją karierą i rozwojem samodzielnie. Czy mi się uda, tego nie wiem, ale mocno chcę w to wierzyć, bo właśnie to motywuje mnie do pracy nad sobą i swoim wykształceniem. 


Atelier Karasinski - to właśnie wnętrze postawiło mnie na nogi i sprawiło, że wróciłam na właściwe tory. Założycielką studia jest Laura Karasinski, z pochodzenia Polka, na stałe mieszkająca i pracująca w Wiedniu. To w tych murach powstają niesamowite projekty reklam, unikatowych przedmiotów, loga dla firm czy zespołów muzycznych.

Wnętrze zupełnie nie przypomina standardowego biura, jest przytulne i zabawne, oddaje charakter osób tam pracujących oraz wspomaga kreatywne myślenie.









You Might Also Like

4 comments

  1. Wnętrza cudowne z każdego zdjęcia z pewnością wyjęłabym coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te maski bardzo ciekawe, nawet nieco demoniczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten czarny sufit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, kolorowa kuchnia. Pozostałe wnętrza rzeczywiście zachęcają do kreatywności.

    OdpowiedzUsuń