SKANDYNAWSKIE WNĘTRZE Z INDUSTRIALNYM CHARAKTEREM

Wnętrze posiadające wszystko, co w stylu skandynawskim najważniejsze. Biel na ścianach, piękne bielone drewno na podłodze, do tego przes...


Wnętrze posiadające wszystko, co w stylu skandynawskim najważniejsze. Biel na ścianach, piękne bielone drewno na podłodze, do tego przestrzeń i światło. Klasyczne krzesła DAW w części jadalnianej, charakterystyczne białe kafle w kuchni, konsekwentnie stosowane w każdym pomieszczeniu stonowane kolory nawiązujące do natury. Odrobina industrialnego wystroju urozmaica kuchnię - wiszące żarówki na kablach czy hokery przy półwyspie.


Gryzie mnie jedynie "kamienna" poduszka w salonie, totalnie do mnie nie przemawia.

Projekt Soma Architekci




You Might Also Like

9 comments

  1. te żarówki w kuchni super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl skandynawski króluje! Mega podobają mi się takie wnętrza! Niektóre projekty są z lat 80-tych czy 90- tych a powróciły w nowoczesnym wydaniu. Tryskają świeżością:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię styl skandynawski :) Te połączenie bieli i czarnych akcentów jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wnętrza - jak dla mnie ten styl jest stricte skandynawski, tylko uparto się coś, że skandynawia to wyłącznie biel, co średnio rozumieją w polsce z wyjątkiem kare design no ale ogólnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Początkująca projektantka wnętrz. Pasjonatka architektury, designu, mody oraz fotografii." - zafrasowało mnie to i pozwolę sobie zapytać - jesteś zadowolona ze swojego wyuczonego kierunku? Zawsze szanowałem takie profesje i bardzo mnie fascynują.

    Drugą sprawą jest to, że wnętrze ze zdjęć bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. „Jeżeli robisz to, co kochasz – nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu ” coś w tym jest ;)

      Usuń
  6. Można się dowiedzieć skąd są te stoliczki kawowe? :)

    OdpowiedzUsuń