IM WIĘKSZY WYSIŁEK TYM WIĘKSZA SATYSFAKCJA - ROK MAŁYCH SUKCESÓW

Dzisiaj mija dokładnie rok odkąd postanowiłam wejść na wyższy level ekshibicjonizmu internetowego. Muszę się Wam przyznać, że coraz...


Dzisiaj mija dokładnie rok odkąd postanowiłam wejść na wyższy level ekshibicjonizmu internetowego. Muszę się Wam przyznać, że coraz bardziej odnajduje się w tym świecie i nie chce z niego wychodzić. Ten rok to zdecydowanie pasmo moich małych sukcesów - założenie bloga, nowe studia (z pasji, a nie z braku pomysłu), leprze postrzeganie otaczającego mnie świata i chęć ciągłej pracy nad sobą oraz podnoszenia standardu swojego życia. Jest fajnie, ale wiem ile kosztowało mnie to pracy i wysiłku. Nie był to jednak nieprzyjemny wysiłek taki, którego nie chcemy powtórzyć. Był to wysiłek pełen ekscytacji i chęci zarażania nim innych. Zmiany, jakie zaszły u mnie są w dużej mierze również waszą zasługą, dodajecie mi skrzydeł każdego dnia. Praca nad sobą i swoim otoczeniem przynosi efekty, jakich się nawet nie spodziewamy. Warto inwestować w samego siebie i mieć poczucie, że jest się osobą, której się udaje.

Mój plan na najbliższy rok - wyrzucić słowo "przeciętność" ze słownika.


Dziękuję Wam, że jesteście!


You Might Also Like

0 comments