PROSTOTA JEST NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM

Proste ale niebanalne rozwiązania nadal budzą największe uznanie. Nie należy na siłę szukać oryginalnych i udziwnionych rozwiązań. W pr...


Proste ale niebanalne rozwiązania nadal budzą największe uznanie. Nie należy na siłę szukać oryginalnych i udziwnionych rozwiązań. W projektowaniu łatwo jest wykreować przedmiot przegadany i przeładowany niepotrzebnymi dodatkami. Dobry design powinien wyzbyć się wszystkiego co zbędne. Projektując należy obrać odpowiedni kierunek i postawić na jeden mocny akcent np. dominująca tekstura, wzór lub kolor. Przepis na udany projekt - prostota, funkcjonalność oraz unikalność. 

Kilka zarwanych nocek, kilkanaście trudnych pytań, jeszcze więcej odpowiedzi znalezionych w czeluściach internetu, koniec końców udało się co nieco zliftingować i powstała bardziej przejrzystsza przestrzeń na blogu. Od paru dni możecie już 'podziwiać' nowy wygląd bloga. Zmienił się zarówno układ strony (obecnie wszystkie informacje, archiwum, wtyczki społecznościowe itp. znajdują się po prawej stronie), dodałam możliwość korzystania z kategorii, by ułatwić przeglądanie wpisów na stronie, oraz to co najbardziej rzuca się w oczy, zmieniłam całkowicie wygląd graficzny. Moim zdaniem wyszło całkiem fajnie, nic tak nie cieszy jak efekt końcowy po własnej ciężkiej pracy. Mam nadzieję, że Wam nowy wygląd również przypadł do gustu.

You Might Also Like

3 comments

  1. Cześć!

    Pierwszy raz trafiłem na Twój blog i wg mnie wygląda to całkiem przyjemnie, więc chyba warto było zarwać te kilka nocek. Jest dobrze.

    Jedyne co mogę zasugerować to kwestia "Social Media". Ja jestem jakoś przyzwyczajony do tego, że mam gdzieś jakieś małe okienko z prawej, albo ikony Facebooka, Instagrama czy Twittera. U Ciebie zauważyłem tylko Facebooka, dopiero po dłuższych poszukiwaniach spostrzegłem Instagram na górnej belce. Może warto jeszcze nad tym pomyśleć? Wiesz, jak czytelnik czegoś nie widzi od razu, to może tam w ogóle nie trafić.

    Możesz ewentualnie pomyśleć nad komentarzami w DISQUS, ale to już zależy co kto lubi. Tak jak jest, też jest ok. Swoją drogą fajne logo u góry. Od razu mi się załącza "w uszach" album "A Voice from the Mountain": https://www.youtube.com/watch?v=kTgMYVYrUKE&list=PL_1tB1TOF9wZR3j9Qjkeq3nhSPufj4Lpo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wskazówki, popracuję nad tym. Piękne utwory ;)

      Usuń
  2. Też lubię prostotę, ale nie zawsze mi się udaje wszytko tak, jak bym chciała. Tak tym też trzeba pracować :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń