METAMORFOZA #1 KUCHNIA ŁAZIENKA PRZEDPOKÓJ - MIESZKANIE W BLOKU

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam przeglądać projekty „przed i po”. Widok mieszkania przed remontem nieraz totalnie odstrasza, a zd...


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam przeglądać projekty „przed i po”. Widok mieszkania przed remontem nieraz totalnie odstrasza, a zdjęcia zrobione po metamorfozie sprawiają, że przenosimy się w zupełnie inne piękne wnętrze. Dzisiaj mam dla Was jedną z fajniejszych metamorfoz, na jaką ostatnio wpadłam

Przedpokój trochę jakby z poprzedniego wieku, w totalnie modnej w tamtych czasach boazerii. Po metamorfozie zachwyca od samego wejścia. Jasna i przestronna przestrzeń z ciekawą drewnianą podłogą oraz nietypowe wyróżnienie rur za pomocą żółtej farby - uczyń z wady zaletę.


Kuchnia to dwie różne bajki. Jedna niczym rodem z Kopciuszka ze ścianami pomalowanymi farbą olejną - kolejny hit dawnych lat. Po remoncie niczym już nie przypomina swojej poprzedniczki. Z brudnej i zaniedbanej została przeobrażona w piękną, nowoczesną i pełną uroku przestrzeń.



Na temat łazienki mogłabym się rozpisać na kolejne kilka zdań, o jej ciekawych płytkach na nierównej podłodze, o wystających rurach, o ścianach, na które chyba zabrakło już płytek i o tym śmiesznym pojemniku na papier toaletowy (czy takie pojemniki nie są przeznaczone tylko do publicznych toalet?). Sami oceńcie jak wygalała przed, a jak po remoncie. 


Projekt Och-Ach_Concept

You Might Also Like

31 comments

  1. wow, metamorfoza jest niesamowita, wszystko się zmieniło o 180 stopni, podrzucę pomysł robotnikom z żółtą rurą, bo to odwieczny problem w naszym mieszkaniu :) zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! Kuchnia wymiata! Prosto a jak fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba , tylko szkoda ze tak mało zdjęć .Mieszkanko typowo w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. płytki w łazience uwielbiam !!!! kuchnia świetna, tylko przedpokój trochę pusty ;-)
    ale ogólnie rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna metamorfoza, gratuluję! podoba mi się pomysł z rurami, też kiedyś tak zrobiłam. ale płytki w łazience- genialne !! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śiwetne różnice przed i po :) Bardzo mi się podoba teraz owe mieszkanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie po remoncie. Na pewno przyjemnie się mieszka w takim wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie! Wszystko ma Fajny wspólny mianownik a jednocześnie każde pomieszczenie jest oryginalne =SUPER ������

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyszło. Aż miło byłoby pomieszkać w tak pięknym mieszkanku. Oby więcej tak świetnych metamorfoz:)



    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na candy - merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam zdjęcia przed - po. Pokazują ogrom pracy i wyobraźni... Podoba mi się tu zwłaszcza żółta rurka w przedpokoju - fajny patent :) Ja tez mam rurki na wierzchu - muszę coś z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna metamorfoza, szczerze mówiąc nie pomyślałabym, że to mieszkanie ma taki potencjał. Świetny efekt. Zwyczajne przemalowanie ścian i mebli, a taki efekt. A w łazience się totalnie zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity efekt końcowy! Widać, że to przemyślana metamorfoza, w szczególności w przypadku łazienki!
    _______
    http://www.mirka.com/pl/pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super odmiana. My długo się zastanawialiśmy nad remontem starego mieszkania, które byłoby bardzo kosztowne dlatego postanowiliśmy wziąć niewielki kredyt hipoteczny i zakupić nowe mieszkanie w lepszej dzielnicy, blisko mojej i męża pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. *wzdycha z zachwytu i niedowierzania* To z tak ciemnego, postkomunistycznego mieszkania można zrobić tak nowoczesne, minimalistyczne cudo? Wow bardzo. Napatrzeć się nie mogę. *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ta mozaika na podłodze. Uwielbiam takie klimaty. Troszeczkę retro, troszeczkę folk. Piękna i bardzo dekoracyjna kompozycja w stonowanym kolorystycznie wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wieczór, uwielbiam takie wnętrza:) Ewidentnie znasz się na tym co robisz, mogłabym zamieszkać w tym mieszkanku. Jestem również w trakcie remontu mojego małego mieszkanka i chciałabym abyś pomogła mi w pewnej kwestii tj. czy zdecydować się na prysznic czy wannę ? :D Widzę, że masz duże doświadczenie jeśli chodzi o rzeczy związane z domem więc będziesz mi umiała doradzić :)
    Przejrzałam kilka stron, na których można kupić min. https://www.leroymerlin.pl/wanny-i-kabiny-prysznicowe,a2106.html ale sama nadal nie wiem na co się zdecydować :(
    Liczę na Twoją radę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuchnia i te kafelki na ścianie są zarąbiste :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super metamorfoza mieszkania, tez chcę taki remont mieszkania! Świetnie to wszystko wygląda, masz gust. Planuję remont w niedługim czasie i myślę że coś wykorzystam na pewno, dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita metamorfoza! Mieszkanie jest całkowicie nie do poznania. Z niecierpliwością czekam na kolejne metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, mega różnica! Bardzo lubię oglądać takie metamorfozy. U siebie też planuję remont, trochę bardziej zaawansowany, bo mamy jeszcze drewniane okna i chcemy je wymienić na okna plastikowe już. Sciany, podłogi... Ale myślę, że też będę zadowolona z efektu końcowego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutnie fenomenalna kuchnia! Łazienka zresztą też wspaniała, skąd te ciekawe płytki na podłodze? Myślę również nad farbą tablicową do kuchni w połączeniu z białką cegłą coś w tym stylu klik dlatego mam pytanie jak w praktyce sprawdza się ta farba? jak z jej czystością, zmywalnością kredy? Nie zmazuje się wtedy farba albo nie zmienia koloru?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak nazywają się i skąd są płytki ścienne w kuchni? PROOOOOSZĘ! Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita metamorfoza. Bardzo podoba mi się kuchnia i planuję zrobić podobną. Mam problem jednak z podłogą - chciałam bielony dąb ale boje się, że jak blat i stół będą w kolorze takim jak u Ciebie to źle to bedzie wyglądało :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiana jest ogromna. Coś pięknego! Aż nie chce się wierzyć, że to jest to samo mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiany opłacają się, pięknie teraz wyglądają wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna metamorfoza! Najbardziej podobają mi się te płytki w łazience są tak charakterystyczne -po prosu piękne! Gdzie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem świetną sprawą są nieruchomości kraków - eleganckie z wyglądu i wykonane z najwyższej jakości materiałów. Na dodatek sam Kraków jest bardzo korzystną lokalizacją, gdzie znajdziemy pełno atrakcyjnych pracodawców oraz masę miejsc, gdzie można wyjść na kawę lub trochę poszaleć :) Polecam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak na mój gust to te meble do przedpokoju są bardzo ładne i kilka elementów pasowałoby nawet do mojego mieszkania mozesz zdradzic rabka tajemnicy gdzie takie cudenka mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
  29. strasznie podoba mi się kuchnia a pomysł z tablicą świetny!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń