NIE DLA JESIENNYCH PONURYCH WIECZORÓW - Cotton Ball Lights

Za nami już październik. Został co prawda jeszcze jeden dzień hucznie nazywany nawet już w Polsce Halloween. Ja jednak przeznaczę ...


Za nami już październik. Został co prawda jeszcze jeden dzień hucznie nazywany nawet już w Polsce Halloween. Ja jednak przeznaczę tę sobotę na odpoczynek, tak relaks to słowo, które ostatnio bardzo rzadko u mnie występuje, na nowo muszę się z nim zaprzyjaźnić. Dlatego też ostatni dzień października wymazałam ze swojego grafiku, by móc bez wyrzutów sumienia poleniuchować i odpocząć.

Przed nami listopad. Mam wielkie obawy, że będzie to ciężki miesiąc. Dużo pracy, szare niebo, brak promieni słońca, a temperatura z pewnością nie będzie pięła się w górę. Pomyśleć, że jeszcze tak niedawno narzekałam na upały – mam co chciałam… 
Ale co może być lepszego od wieczorów spędzonych pod ciepłym kocem, w ulubionym swetrze, wśród aromatycznych świec, z kubkiem grzanego wina lub kakao, w towarzystwie bohaterów z książek, gwiazd filmowych lub po prostu przyjaciół.

Dziś mam dla was trochę inspiracji pod tytułem dobrze wam już znanych "Cotton Ball Lights". Klimatyczne i piękne świecące kule to idealna dekoracja zarówno do pokoju dziecięcego, salonu, sypialni czy na stół w jadalni lub gdziekolwiek tylko wam się zamarzy. Idealne towarzystwo na jesienne/zimowe wieczory - uspokajają, o nic nie pytają, potrafią słuchać i do tego pięknie wyglądają.

Jeśli jeszcze nie posiadacie swoich kul, albo już macie a chcecie zaopatrzyć się w kolejne mam dla was niespodziankę. Do końca listopada na hasło blogiwnetrzarskieCBL dostaniecie 10% rabatu na zakupy w Cotton Ball Lights. Udanych zakupów i cudownych wieczorów.


P.S. Kilka dni temu w Warszawie na ul. Chmielnej został otworzony stacjonarny sklep Cotton Ball Lights. Osobiście kojarzy mi się trochę ze sklepem M&M's World w Londynie. 



You Might Also Like

2 comments

  1. Cudowne zdjęcia, podobnie jak sam blog. Dodaję go do mojej listy top blogów wnętrzarskich - http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/.

    Ściskam, Ania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cotton Ball Lights zawojowały świat :) Dziś to już nie tylko dekoracja, ale prawdziwy jesienno-zimowy atrybut. Świetlne kule prezentują się rewelacyjnie zwłaszcza w oknie, gdy rozświetlają mrok za szybą. Coraz więcej osób nie wyobraża sobie bez nich świątecznego wystroju, dekoracji stołu czy kominka. Choć w wersji wiosennej i kolorowej również prezentują się efektownie, zdecydowanie wolę śnieżnobiałe kule. Niby prosty gadżet, ale za jego pomocą można łatwo uzyskać przytulną, pełną ciepła atmosferę. A że zima zbliża się wielkimi krokami, można już przewidzieć miejsce dla CBL w aranżacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń