DIY - SZNUREK NA KARTECZKI W DOMOWYM BIURZE

  Po raz pierwszy pokażę wam dzisiaj mój mały projekt DIY. Do jego zrobienia zainspirował mnie mój wcześniejszy post  KAWA Z MLEKIEM ...


 

Po raz pierwszy pokażę wam dzisiaj mój mały projekt DIY. Do jego zrobienia zainspirował mnie mój wcześniejszy post KAWA Z MLEKIEM NIE TYLKO DO PICIA oraz miliony karteczek i przeróżnych wycinków z gazet błąkających się po moim biurku. Koniec końców powstała całkiem ciekawa i praktyczna ozdoba nad biurkiem oraz pozbyłam się większości niepotrzebnej makulatury w rozmiarze XXS.

Jedynymi rzeczami potrzebnymi do samodzielnego wykonania jest sznurek, drewniane spinacze oraz dwie chętne ręce do pracy. W niedrogi i mało pracochłonny sposób ściana nad moim biurkiem zyskała nowych przyjaciół i stała się weselsza. Efekty oceńcie sami.




You Might Also Like

1 comments