INSPIRACJE W KOLORZE BLUE

Mój laptop nosi na swoich barkach niezliczone ilości przeróżnych fotografii. Czasami mam ochotę poświęcić wolny dzień by to wszystko upo...


Mój laptop nosi na swoich barkach niezliczone ilości przeróżnych fotografii. Czasami mam ochotę poświęcić wolny dzień by to wszystko uporządkować, a co w rzeczywistości skończy się przeniesieniem do kosza większości GB. Postanowiłam jednak podzielić się z Wami tym, co można znaleźć w folderach mojego komputera, zanim coś mnie natchnie do usunięcia tego. By ułatwić sprawę zdecydowałam się na lekkie przesortowanie zdjęć. Będę systematycznie (mam nadzieję, że mi się uda) umieszczać je na blogu, folder po folderze. Każdy wpis będzie obarczony swego rodzaju punktem wspólnym, który będzie łączył w spójną całość publikowane fotografie.


Dzisiejszą niedzielę oddaję w ręce błękitu. I tak jak mówi teks piosenki „Oprócz błękitnego nieba nic mi dzisiaj nie potrzeba” błękit nieba może uspokoić nawet najbardziej burzliwy nastrój. Daje poczucie nieskończoności, spokoju, czystości oraz zaufania.

Błękit nadaje wnętrzom lekkości i czystości. Pomimo tego, że z natury jest zimnym kolorem, nie musi wychładzać pomieszczenia. Zastosowany z odpowiednimi dodatkami może przybrać zupełnie inne oblicze. Dodatkowo jest to kolor neutralny, który współgra niemal ze wszystkimi barwami, więc można go bezpiecznie łączyć z innymi kolorami. Zastosowania te nie tyczą się tylko aranżacji wnętrz, ale znajdują odniesienie również w modzie czy projektowaniu. 












You Might Also Like

2 comments