CARNAVAL SZTUKMISTRZÓW LUBLIN 2015

Sztukmistrze na cztery dni opanowali Lublin. Miasto zamieniło się w cyrk, pełen pajęczyn, po których wędrowali akrobaci. Pod ich stopami...


Sztukmistrze na cztery dni opanowali Lublin. Miasto zamieniło się w cyrk, pełen pajęczyn, po których wędrowali akrobaci. Pod ich stopami toczył się niekończący spektakl ulicznych popisów odgrywanych przez najdziwniejszych artystów z przeróżnych zakątków świata. Na ulicach tłum ludzi z głowami zadartymi wysoko do góry oglądających wyczyny na linach, każdy w głębi trzymający kciuki za śmiałka. Co chwilę można było usłyszeć „oh” „ah”, gdy któryś z akrobatów spadał z liny.
Carnaval Sztukmistrzów sprawił, że miasto przeobraziło się w bajkową przestrzeń dla dzieci i 
dorosłych 


Lubię moje miasto za jego ciszę, spokój, brak pędu, ale jeszcze bardziej je doceniam, gdy mam okazję brać udział w takich wydarzeniach, które co prawda do spokojnych i cichych nie należą

You Might Also Like

4 comments

  1. Parasole zachwycają... I pomysleć ze jeszcze nie miałam okazji odwiedzić Lublina... Muszę sie poprawić! Usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam serdecznie do mnie! Oprowadzę cię po najlepszych miejscach w Lublinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lublin wydaje się być taki piękny, a ja nigdy tam nie byłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki, ciekawe czy tegoroczny tzn. 2016 Carnaval Sztukmistrzów w Lublinie będzie równie ciekawy

    OdpowiedzUsuń