TARGI MODY I DESIGNU LUBLIN POP-UP SHOP

Bajkiopowiadasz Po małych wakacjach wracam do Was z relacją z Targów mody i designu Lublin Pop-Up Shop , które odbyły się 30 maja w...



Po małych wakacjach wracam do Was z relacją z Targów mody i designu Lublin Pop-Up Shop, które odbyły się 30 maja w Centrum Kultury w Lublinie. Oprócz możliwości zapoznania się z ofertą wystawców, którzy wzięli udział w targach, dla odwiedzających zorganizowane zostały warsztaty m. in. „Warsztaty medialne dla projektantów mody i młodych przedsiębiorców”, „Trendy skrojone na miarę” oraz „Świadome budowanie swojego wizerunku w oparciu o analizę kolorystyczną i określenie typu sylwetki”. 

Podczas wizyty na targach miałam przyjemność wziąć udział w panelu dyskusyjnym „Wzór na design” prowadzonym przez Magdalenę Domaciuk z Aliganza Fasion Agency, Agnieszkę Polkowską z Trendspot.pl, Aleksandrę Pawelską współorganizatorkę WZORY – Warszawskie Targi Designu oraz Jadwigę Valkov projektantkę przestrzeni miejskiej i scenografkę. Panel w głównej mierze dotyczył trendów w modzie i tego, jakie środki powinni podjąć młodzi projektanci oraz przedsiębiorcy by wstrzelić się w rynek i dotrzeć do swoich odbiorców
.
W krętych korytarzach Centrum Kultury można było zobaczyć produkty wystawców zarówno ze świata mody, jaki i designu. Moje serce absolutnie skradły kubki z oryginalnymi napisami od Magic Mug , na tyle, że postanowiłam poświęcić im trochę więcej uwagi w oddzielnym wpisie. Dostałam również zaproszenie do pracowni Agaf Design gdzie będę mogła zobaczyć z bliska jak wyrabiane są ich produkty. 







Niestety muszę szczerze przyznać, że mam mały niedosyt po tych targach. Zdecydowanie za mało było wystawców ze świata designu i aranżacji wnętrz. Na koniec miałam okazję skosztować pysznego czekoladowego ciasta, które dostałam od  Hashbrownies (jetem wielką fanką brownies, uwielbiam je). Przede mną ciężki okres, a już w najbliższą sobotę WZORY w Warszawie, może będę mogła przedstawić Wam relację i z tych targów.

You Might Also Like

1 comments

  1. aj Magic Mug <3 nie mów, że o nich wcześniej nie słyszałaś ? te kubki są cudowne, idealne na poranną kawę !

    OdpowiedzUsuń