STYL ORIENTALNY W SZLACHETNEJ POSTACI

Kiedy myślę o wnętrzach wzorowanych na stylistyce afrykańskiej widzę w wyobraźni intensywne barwy takie jak żywą czerwień i pomarańcz,...


Kiedy myślę o wnętrzach wzorowanych na stylistyce afrykańskiej widzę w wyobraźni intensywne barwy takie jak żywą czerwień i pomarańcz, głęboki błękit, intensywną zieleń i żółci. Wnętrza tego domu przywodzą mi na myśl styl marokański. Charakterystyczne i niezwykle piękne lampy nad stołem, małe egzotyczne palmy, wiklinowe fotele, nieco starsze drewniane meble, baldachim nad łóżkiem, dodatki rodem z afrykańskich straganów. Wszystkie te elementy tworzą jedną spójną całość. Tylko gdzie podziały się te wszystkie wyraziste kolory. Otóż nie zawsze wnętrze w stylu afrykańskim musi być oparte na intensywnej palecie barw. Mieszkanie stanowi oazę spokoju i ciszy, pozostając nadal w klimacie egzotyki. Kolorystyka zastosowana we wnętrzu jest rodem z palety Matki Ziemi - brązy, szarości, zieleń oraz biel. 

Muszę się przyznać, że nie jestem fanką starych zabytkowych mebli, jednak gdy zobaczyłam komody w tym mieszkaniu zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Od tej pory będę starała się bardziej doceniać meble z minionych epok. 











You Might Also Like

3 comments

  1. Chciałabym mieć taką sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani troche nie przepadam za tym.stylem, zawsze wydawalo mi sie, ze wnetrza sa zbyt bajkowe I malo osob zdecyduje sie na takie, wiec zaczelam je omijac szerokim lukiem. Pokazalas ze mozna delikatnie I z umiarem I poprzez pare elementow wprowadzimy nutke orientalnosci, brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Futerko na podłodze jest genialne!

    OdpowiedzUsuń