PREZENT DLA MAMY 26 MAJ

1.Pastelowe długie łyżeczki   2. Pojemniki ceramiczne   3. Foremka na muffinki   4. Plakat 'Meat Cuts'    5. Słomki papie...


Nie ma idealnego i uniwersalnego prezentu dla Mamy. Gusta kobiet są tak różne, że ciężko jest udzielić rzetelnej rady, co byłoby najlepszym podarunkiem. Przedstawię dzisiaj parę propozycji prezentów na Dzień Mamy, może coś wpadnie Wam w oko i ułatwi poszukiwania. Z przeogromnej ilości ofert w internecie wybrałam kilka według mnie najciekawszych, ale i trochę nietypowych. 

Na pierwszy rzut idą dodatki do kuchni. Tak wiem, nie wszystkim może się spodobać to, że proponuję dla Mamy prezenty z tematyki gotowania i kuchni. Jednak dodatki, które wybrałam są tak urocze, że nie sądzę by ktokolwiek obraził się gdyby dostał którąś z tych rzeczy w prezencie.

Moją kolejna propozycja to kosmetyki. Wybierając prezent z tej kategorii trzeba być bardzo ostrożnym. Pierwszą opcją jest wybranie ulubionego kosmetyku, który wiemy, że spodoba się na 100%, ulubione perfumy, krem czy kosmetyki do makijażu. Jeśli nie wiemy, co podoba się osobie, którą chcemy obdarować prezentem najlepiej zdecydować się na coś uniwersalnego jak zapachowy balsam do ust czy krem do rąk.


Delikatną sprawą są również dodatki do domu, musimy być pewni, że trafimy w gust danej osoby. Bądźmy świadomi, że nie wszystko, co podoba się nam, spodoba się także innym. Jeśli decydujemy się na prezent w postaci dekoracji do domu musi on współgrać z wnętrzem mieszkania osoby, której podarujemy prezent.





Ostatnią moją propozycją jest biżuteria. Bez obaw nie trzeba wydać fortuny by kupić coś ładnego, solidnego ze złota czy srebra. Ku mojemu zaskoczeniu znalazłam wiele ciekawych rzeczy w naprawdę przystępnych cenach.



Kupując prezent musimy pamiętać, że nie wszystko, co podoba się nam może spodobać się innym. Warto wiedzieć, co dana osoba lubi, jakie jest jej hobby, co jest w jej guście, by prezent nie okazał się klapą. Osobiście wychodzę z założenia, że czasami lepiej porozmawiać i podpytać drugą osobą, co chciałaby dostać by uniknąć wpadki. Mam nadzieję, że powyższe propozycje pomogą Wam w wyborze. 

You Might Also Like

8 comments

  1. Będę szczęśliwa jeśli całą noc mi prześpi z okazji tego święta. A tak na serio to chyba mogłabym sobie sama zrobić prezent z tej okazji np w postaci tego książkowego zegara, zdecydowanie to moja bajka kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje, bardzo mi pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, na wiele z nich sama bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj biżuteria u mnie to uniwersalny prezent, ale wiem, że moja mama uwielbia biżuterie, więc z uśmiechem zawsze ją przyjmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja otrzymała w pełni praktyczny prezent, bo.. materac ortopedyczny ale widziałam po jej minie, że jest bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę szczerze polecić praktyczne prezenty. Za niewielką cenę można sprawić prezent, który da nie tylko sporo radości a jeszcze się przyda. Ostatnio podarowałam mamie pościel 3d, która zrobiła furorę w całym domu. Teraz wszyscy chcą swój komplet. :D

    OdpowiedzUsuń