POKÓJ DZIECIĘCY Z OKAZJI DNIA DZIECKA

Nie wiem jak wam, ale mi jako małej dziewczynce dzień dziecka zawsze kojarzył się z wizytą w McDonald’s, zestawem Happy Meal, zabawą na...


Nie wiem jak wam, ale mi jako małej dziewczynce dzień dziecka zawsze kojarzył się z wizytą w McDonald’s, zestawem Happy Meal, zabawą na zjeżdżalni z innymi dziećmi i spędzaniem czasu z rodzicami. Beztroskie lata przeminęły, a do McD staram się zachodzić tylko, gdy najdzie mnie napad głodu, a w okolicy nie ma nic sensowniejszego, plus mają tam nie najgorszą kawę. Chciałam przedstawić dzisiaj propozycję prezentów na dzień dziecka jednak zadanie mnie przerosło. Przeglądając oferty przeróżnych sklepów nie mogłam oderwać oczu od tak wielu rzeczy, jest ich tak dużo i wszystkie są tak uroczę. Nie potrafiłam wybrać tych najfajniejszych, bowiem wszystkie były dla mnie najfajniejsze.

Postanowiłam jednak nie odbiegać od tematyki dnia dziecka i przedstawić kilka ciekawych propozycji na zaaranżowanie dziecięcego pokoju. Jak wiemy aranżacja kolorystyczna według płci odeszła dawno do lamusa. Pokój dla dziewczynki nie musi być różowy, a mały gentleman może liczyć na szerszą i bardziej urozmaiconą paletę barw niż tylko błękit.



Urządzając przestrzeń dla dzieci należy pamiętać by to pokój dostosowywał się z biegiem lat do potrzeb dziecka, a nie odwrotnie. Trzeba mieć na uwadze, że gusta małych dzieci szybko się zmieniają. Jednego dnia są fanami Batmana i chcą mieć namalowaną jego podobizną na każdej ze ścian, za parę tygodni wymieniają Batmana na pingwiny z Madagaskaru. Z góry przepraszam za ilość zdjęć, ale nie mogłam się oprzeć.
















You Might Also Like

13 comments

  1. Może i ja pomyślę o takim prezencie. Niestety całego nie zrobie, ale kilka dodatków uda mi się wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne to pokoje :) Inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoje dziecięce mogłabym oglądać w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre aranżacje.

    Zapraszam na moją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  5. skandynawskie przykłady - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, czy wiesz jaka podłoga została wykorzystana w tym projekcie: http://4.bp.blogspot.com/-WwyBUW1VNig/VWYfp2CcZRI/AAAAAAAACQg/Xg8elYh5am8/s1600/5b075968d6996709f7a38fb44fc6f79c.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, myślę że może to być deska bielona np coś w tym stylu http://www.fulmen-parkiety.pl/images/fertig_deska/FD_Dab_Classic_Bialy_A01.jpg
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Świetne te wnętrza. Przy pokojach dla dzieci można się szczególnie popisać pomysłowościa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie się prezentują pokoje dziecięce. Sama swojej Zuzi położyłam parkiet i oczywiście dywan na to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje, szkoda tylko że rzeczywistość jest nieco inna - możemy sobie urządzać pokoje dziecięce, ale po 15 minutach zabawy wszystko wygląda jak po nuklearnej zagładzie :) Niemniej taka rola matki.

    OdpowiedzUsuń
  10. JA jestem w trakcie urządzania pokoju dla dziecka i nie mogę ukrywać, że mam wiele przy ty frajdy :) A co do podłogi to stawiam na drewno i puchaty, miękki dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziecięce pokoje zawsze mi się podobają, bo to miejsce gdzie może być na prawdę bajecznie :D

    OdpowiedzUsuń