MIESZKANIE W MIEJSKIM STYLU

Są wśród nas takie osoby, dla których mieszkanie w centrum miasta jest najlepszym rozwiązaniem i nie zamieniłyby tego na nic innego. W...


Są wśród nas takie osoby, dla których mieszkanie w centrum miasta jest najlepszym rozwiązaniem i nie zamieniłyby tego na nic innego. Wszędzie blisko, nie ma problemu z dojazdami, za rogiem ulubiona kawiarnia, a do parku zaledwie 10 minut. Dzisiaj właśnie coś dla tych, którzy lubią życie w centrum wszystkich wydarzeń i nie straszne im mieszkanie w starej kamiennicy.

Tętniące życiem miasto, gwar i rozmowy obcych ludzi. Oszołomiony impulsami dochodzącymi ze wszystkich stron otwierasz drzwi i znajdujesz swój azyl. W samym centrum wielkiej metropolii, w jednej ze starych kamienic na entym piętrze możesz usłyszeć głuchą ciszę i zaznać spokoju. Niewielkie mieszkanie z nutą nowoczesności oraz elegancji. Proste nieprzesycone zbędnymi detalami wnętrze pozwala odciąć się od świata za oknem, a jednocześnie swoją formą nawiązuje do miejskiego stylu życia. Otulona białą przestrzenią pięknie podświetlona i wyeksponowana ceglana ściana nadaje charakteru i ciepła pomieszczeniom. Odważna aranżacja, bez ścian działowych, z wykorzystaniem tylko niezbędnych mebli i dodatków. Mój ulubiony akcent we wnętrzach - duża szara sofa oraz białe zasłony.









You Might Also Like

9 comments

  1. Cegła i biała i ja już jestem za :) Podoba mi się również oddzielenie części dziennej od nocnej zasłonką - bardzo fajny patent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cegłę we wnętrzach. Piękne te białe zasłony.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miejski styl i ukochana Pani Cegla - kocham ją we wnetrzach :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O marzą mi się ceglane wstawki u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak cegła cegła:)
    Piękne zdjęcia btw. Mi się nie udaje takich zrobić srajfonem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. New York :) A ja się zastanawiałam, jakie miasto... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita aranżacja, piękna, stylowa i taka ... miastowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe zasłony lub firany pasują do każdego mieszkania. Są delikatne i ładnie się prezentują. Nie wyobrażam sobie, że w moim domu miałabym inny kolor zasłon niż biały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknościowe zdjęcia. Cegła mi trochę nie pasuje, bo salon w takim klimacie meble włoskie wrocław ale do remontu został jeszcze przedpokój. Jestem bardzo ciekawa jakby się to mogło komponować. Będę tu zaglądać, aby zaczerpnąć świeżych inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń