MIESZKANIE MAŁEGO ARTYSTY

Dlaczego właśnie mieszkanie Małego Artysty? Takie było moje pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłam barwne obrazy zdobiące ściany  pom...


Dlaczego właśnie mieszkanie Małego Artysty? Takie było moje pierwsze skojarzenie, gdy zobaczyłam barwne obrazy zdobiące ściany pomieszczeń

Podczas projektowania wnętrz trzeba być jednocześnie rozważnym i odważnym w podejmowaniu decyzji. Odwaga wydobywa z nas trochę szaleństwa, dzięki czemu nasze mieszkanie ma szanse nabrać ciekawego wyrazu.  Nieraz dzieje się to za sprawą humorystycznych akcentów, kolorowych dodatku, ciekawych dzieł sztuki czy też nietypowych form dekoracyjnych. Jednak w tym wszystkim nie może zabraknąć rozwagi. To ona trzyma wodzę naszej fantazji i nie raz pomaga wylądować nam na ziemi po podróży w chmurach naszych marzeń

To wnętrze jest doskonałym przykładem zachowania równowagi pomiędzy odwagą i rozwagą. Białe oraz pastelowe barwy zostały przełamane metalowymi akcentami takimi jak krzesła oraz lampy. Charakteru pomieszczeniom dodają abstrakcyjne obrazy, które wydawać by się mogło zostały namalowane przez owego Małego Artystę. Drewniana podłoga nadaje wnętrzu przytulny domowy wyraz sprawiając, że staje się ono  przestrzenią idealną do codziennego życia. 

You Might Also Like

1 comments

  1. Przepięknie! :)
    Aż zachciało mi się kupić płótna i malować :P

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń