KRAKÓW BLOG IN TALK - ROZMOWY O BLOGOWANIU CZYTELNIKACH ORAZ MARKACH

Pomimo paru potknięć pogoda Nas rozpieszcza w tym roku, a marzec miną zanim się obejrzałam. Trochę ostatnio podróżowałam, między innym ...


Pomimo paru potknięć pogoda Nas rozpieszcza w tym roku, a marzec miną zanim się obejrzałam. Trochę ostatnio podróżowałam, między innym odwiedzałam mój ukochany Kraków, gdzie miałam okazję wziąć udział w spotkaniu blogerów wnętrzarskich BlogInTalk, organizowanym przez Magdę i Piotra Motrenko.

Sama nie lubię nazywać się blogerką, choć nie wiem, w jaki inny sposób mogłabym krótko nazwać moją działalność tutaj. Piszę więc może jestem „dziennikarką”? Biegam z aparatem, robię i publikuję zdjęcia może zatem jestem „fotografem”? Dużo też czytam jestem więc osobą, która lubi czytać…. Chyba to nic nadzwyczajnego. A jednak dzięki temu, że piszę tutaj dla Was, mogłam spotkać się w Krakowie z fantastycznymi dziewczynami. 

Głównym tematem spotkania był „Bloger – marka – czytelnik”. Rozmawiałyśmy o tym, o czym najbardziej lubimy dla Was pisać, jaka tematyka jest najbliższa naszemu sercu i w czym czujemy się dobrze. 

Ola z bloga O Zebrze i Jola z DK Home Studio

Magda z Simple About Home oraz Magda, organizatorka spotkania, prowadząca Blogi Wnętrzarskie i WnetrzaZewnetrza

Ania z bloga Cup Of Art oraz  Pani Dyrektor czyli Aga

Poruszyłyśmy też kwestię tego, co lubią czytać osoby odwiedzające nasze strony, jaka tematyka ich interesuje i co budzi największe zainteresowanie. Wspólnie doszłyśmy do wniosku, że czytelnicy najbardziej lubią „zaglądać” w naszą prywatność.

O tym, że o gustach się nie dyskutuję wie każdy, jednak nie wszyscy potrafią to w pełni zaakceptować. Tak, różnice w gustach naszych i czytelników wzbudziły na spotkaniu nie małą dyskusję, a każda opowieść kończyła się śmiechem.

Rozmawiałyśmy również o współpracy z markami, o tym z kim warto podejmować pracą, a na kogo trzeba uważać oraz jak nie psuć sobie rynku.



 Maria prowadząca Proste Wnętrza

Agnieszka, czyli Gu Tworzy

Ola prowadząca C'ollage Blog

Na zakończenie spotkania dostałyśmy od sponsorów (Śnieżka i Orange) małe drewniane upominki z próbkami farb.

Czas płynie za szybko w dobrym towarzystwie i zanim się obejrzałam musiałam już wracać do Lublina. W drodze powrotnej nie mogłam się oprzeć i wstąpiłam do IKEA. Tak szybkich i ekspresowych zakupów jeszcze tam nie robiłam, przeleciałam jak burza przez wszystkie stoiska, mając w głowie upatrzone już rzeczy, które muszę kupić.

Jeśli macie ochotę odwiedzić blogi dziewczyn i poznać je trochę bliżej zapraszam.
Zdjęcia autorstwa Jagody z Fotoplastykon

You Might Also Like

1 comments

  1. Ja również bardzo dużo wyniosłam ze spotkania i już wyczekuję kolejnego.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń