KONKURSOWY DEBIUT - 'SŁOIK BALL BLUE' OD MORE THAN JAR

 Dzisiaj opowiem Wam krótką historię o tym, że warto czasami wziąć udział w konkursie. Czym zasłużyłam sobie na nagrodę? Może byłam g...


 Dzisiaj opowiem Wam krótką historię o tym, że warto czasami wziąć udział w konkursie. Czym zasłużyłam sobie na nagrodę? Może byłam grzeczna, albo zrobiłam dobry uczynek, a los mi się odwdzięczył? A może po prostu napisałam coś kreatywnego, innego niż pozostali? Moja opowieść o wyprawie do Portugalii na tyle spodobała się organizatorom konkursu (Decoupage oraz More than Jar), że postanowili wręczyć mi główną nagrodę – słoik Ball. Odpowiedziałam na standardowe pytanie „dlaczego to właśnie do Ciebie powinien trafić słoik Ball?” dość niestandardowo.

„Codziennie wrzucałabym do niego drobne z portfela, które zostały mi z danego dnia. Jak uzbieram wystarczającą kwotę wybiorę się w podróż po Portugalii. Słoik pomoże mi spełnić jedno z marzeń, a gdy już zrealizuje swoje plany wypije z niego whisky z lodem i cola siedząc nad brzegiem Atlantyku! Ahoj!

Spontaniczna odpowiedź, wydawać by się mogła banalna, a jednak zdobyła uznanie organizatorów. Wiem, że obiecałam uczynić z mojego słoika skarbonkę, jednak nie mogłam mu się oprzeć i przez chwilę był moim lemoniadowym towarzyszem.

Warto zaznaczyć, że ‘Ball’ nie jest to byle jaki słoik, został wynaleziony w 1858 roku w Filadelfii przez Johna Landis Masona, nazwano go na cześć projektanta ‘Mason Jar’. W moje ręce trafił niebieski Słoik Ball Blue - Regular Mouth 16 oz (455 ml). Posiada z przodu wytłoczone logo firmy Ball, z tyłu informacją o 100 letniej rocznicy, z boku przydatną miarkę w ml. Zawiera również w komplecie srebrną zakrętkę, składającą się z dwóch elementów. Idealnie nadaje się do celów zarówno spożywczych, jak i dekoracyjnych.

A co jeszcze czekało na mnie w przesyłce? Można powiedzieć, że zwykła, ale jakże cudowna torba z grafiką sklepu ‘More than Jar’. Od dawna chciałam upolować taką torbę. Idealnie sprawdzi się na nadchodzącą wiosnę i lato.  


Podczas ostatniej wizyty w IKEA upolowałam urocze podstawki pod kubki. Na każdej podstawce znajduje się ciekawa grafika.


Jeśli macie ochotę zapoznać się z ofertą sklepu More than Jar zapraszam TUTAJ.

You Might Also Like

0 comments