THE BARISIEUR

Jestem osobą bezgranicznie zakochaną w porannym leniuchowaniu. Uwielbiam te dni, kiedy nie muszę zrywać się na nogi o 6 rano i mog...



Jestem osobą bezgranicznie zakochaną w porannym leniuchowaniu. Uwielbiam te dni, kiedy nie muszę zrywać się na nogi o 6 rano i mogę pozwolić sobie na pozostanie w łóżku trochę dłużej. Nie brakuje mi wtedy czasu na śniadanie czy zaparzenie ulubionej kawy. Aromatyczny zapach, cisza, spokój, brak pośpiechu. Rzeczywistość bywa jednak brutalna.

Dzisiaj coś dla miłośników porannej kawy. Wyobraźmy sobie taką sytuację, budzisz się rano, czujesz delikatny zapach świeżo zaparzonej kawy, otwierasz oczy, a filiżanka kawy stoi przy twoim łóżku – jak dla mnie poranek idealny. Joshua Renouf wyszedł temu naprzeciw i zaprojektował 'The Barisieur' budzik z funkcją parzenia kawy. Wszystko dzięki metodzie indukcyjnego ogrzewania za pomocą kulek ze stali nierdzewnej, które są odpowiedzialne za zagotowanie wody. Budzik jest wyposażony również w specjalny pojemnik na mleko, kawę oraz cukier. Cena tego cudownego
urządzenia to ok 150£-250£.

Jedyne, co bym w nim zmieniła to kolorystykę. Jak dla mnie jest zbyt ciężka i ponura. Bardziej odpowiadałoby mi dębowe lub sosnowe drewno oraz biel lub szarość.



A jak Wam podoba się taki budzik, wart jest swojej ceny? Czy mimo wszystko wolicie tradycyjne sposoby zaparzania kawy samodzielnie?

You Might Also Like

1 comments

  1. Szukam czegoś takiego od trzech lat! Widziałam gdzieś na Demotywatorach chyba grafikę właśnie ekspresu do kawy z budzikiem albo po prostu możliwością ustawienia godziny parzenia kawy. Cudo. Drogie, ale cudo!

    OdpowiedzUsuń