LOFT PROSTO Z OSLO

Powoli przyzwyczajam się do nowego miejsca. Jest jeszcze wiele do zrobienia, ale już napawa mnie dumą i radością. Niesamowite uczu...



Powoli przyzwyczajam się do nowego miejsca. Jest jeszcze wiele do zrobienia, ale już napawa mnie dumą i radością. Niesamowite uczucie siedzieć we wnętrzu, które zaprojektowało się samemu i włożyło w jego wykończenie bardzo dużo pracy – satysfakcja poziom hard.

Dzisiaj kilka naprawdę dobrych zdjęć i piękne wnętrze - czego chcieć więcej. Niesamowity dwupoziomowy loft znajdujący się w samym centrum Oslo. Dwie rzeczy, które absolutnie zdobyły moje serce i wzbudziły zachwyt to piękna kuchnia i metalowe schody. Duża otwarta przestrzeń obficie wypełniona światłem. Schody łączące salon z antresolą na górze, tworzą subtelny podział między kuchnią a salonem. Ostatnie stopnie wykorzystane, jako miejsce do przechowywania. Nowoczesna matowa kuchnia z wbudowanym kominkiem i wyspą nadaje wnętrzu mocny charakter, ale nie przytłacza swą barwą.

Widok tak oryginalnej łazienki wprowadził mnie w stan amoku i zachwytu. Trzypoziomowa, wysoka przestrzeń z otwartym prysznicem, który tak uwielbiam, ukoronowana przeszkloną szybą, dzięki czemu wpada do niej jeszcze więcej światła. Wisienką na torcie w całym mieszkaniu jest przytulny salon z odrobiną kolorów i piękną szarą kanapą. We wnętrzu pojawiają się przedmioty będące ikonami współczesnego designu np. krzesła ‘About A Chair HAY’ projektu - Hee Welling (możecie je również zobaczyć w I COULD MOVE HERE). 


Zaprojektowano i wykorzystano każdy zakamarek mieszkania, całość jest spójna i niezwykle stylowa. Jestem zauroczona tym wnętrzem. A jak Wam się podoba?

 hapticarchitects.com

You Might Also Like

5 comments

  1. Świetne wnętrza jednak kuchnie i łazienkę wolałabym mieć bardziej przytulne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejszy loft jaki widziałam! Te zdjęcia dosłownie powalają z nóg!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste bryły, minimalistyczna kolorystyka i material - to co kocham najbardziej, tak wlasnie wyglada moje idealne mieszkanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta przestrzeń i palenisko<3 naprawdę niesamowity klimat ma loft jest taki zupełnie inni niż wszystko:) zmieniłabym tylko jedną rzecz, a mianowicie dałabym czerwoną albo białą cegłę dekoracyjną do łazienki i byłoby już ideolo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa! Miejsca jest naprawdę sporo i czułbym się niesamowicie dobrze w takim lofcie. Nie wszystkie mają teraz klimat, w Łodzi sprzedają Lofty przy galerii... No umówmy się :)

    OdpowiedzUsuń