PILLOW HAUNTS ME

Prześladuje mnie, czy po prostu jest tak popularna? Chodzi tu o poduszkę 'Stockholm' z IKEA projektu-Anna Sörensson .  Man...


Prześladuje mnie, czy po prostu jest tak popularna? Chodzi tu o poduszkę 'Stockholm' z IKEA projektu-Anna SörenssonMania prześladowcza zaczęła się odkąd obserwowałam ją codziennie w pracy, gdzie cieszyła swoją wygodą klientów kawiarni. Muszę przyznać, że w tej roli sprawdzała się świetnie. Od tamtej pory ciągle przykuwa moją uwagę. Spotykam ją dosyć regularnie w telewizji, internecie lub gazetach wnętrzarskich, wtedy zapala mi się czerwona lampka - to znowu ona! Chyba mam na jej punkcie małą obsesję. A tak szczerze mówiąc spodobała mi się do tego stopnia, że przy najbliższej wyprawie do IKEA zamierzam ją kupić. 


Jak na poduszkę jest dosyć spora (55x55 cm). Jej uniwersalny styl idealnie pasuje zarówno do sypialni, salonu jak i innego pomieszczenia w domu. Ciekawa i odważna czarno-biała grafika nadaje pomieszczeniom fajny charakter. Nie mogę się już doczekać kiedy zawita na mojej kanapie.


Poduszka dekoracyjna Stockholm IKEA 49,99zł

You Might Also Like

0 comments