I COULD MOVE HERE

Jako osoba totalnie zafascynowana skandynawskimi wnętrzami, nie mogłam oprzeć się urokowi tego mieszkania. Posiada wszystko, co we ...


Jako osoba totalnie zafascynowana skandynawskimi wnętrzami, nie mogłam oprzeć się urokowi tego mieszkania. Posiada wszystko, co we wnętrzach cenię sobie najbardziej, otwarte przestrzenie, dużo światła, jasne kolory, prostotę i funkcjonalność.  

Apartament mieście się w centrum miasta Göteborg, drugim pod względem wielkości mieście Szwecji. Na zalewie 54m2 znajduje się duża kuchnia z jadalnią połączona z pokojem dziennym, sypialnia, spora łazienka oraz dosyć obszerny korytarz. Wysokie sufity oraz duże okna sprawiają, że pomieszczenia wydają się większe i przestronniejsze. Z całego mieszkania najbardziej urzekła mnie piękna jadalnia łącząca kuchnie i pokój dzienny, która spokojnie pomieści przy stole dużą grupę osób. Jej ukoronowaniem są fantastyczne krzesła ‘About A Chair HAY’ projektu - Hee Welling, które stanowią kwintesencję współczesnego, minimalistycznego nurtu w designie. Moje serce naturalnie zdobyła również szara kanapa i poduszka ‘Stockholm’, o której pisałam w poprzednim poście PILLOW HAUNTS ME.



You Might Also Like

0 comments