BOTTLE GREEN

Tym razem nie o wnętrzach, a o modzie. Głównej roli nie będzie grała biel i szarość tylko piękna głęboka zieleń. Nigdy nie zastanaw...


Tym razem nie o wnętrzach, a o modzie. Głównej roli nie będzie grała biel i szarość tylko piękna głęboka zieleń. Nigdy nie zastanawiałam się na tym czy ten kolor jest fajny, ponadczasowy i czy do wszystkiego pasuje - pewnie tak nie jest. Jednak gdy nad tym pomyślałam to zdałam sobie sprawę, że moja ulubiona sukienka jest właśnie w odcieniu butelkowej zieleni – zbieg okoliczności…

Butelkowa, głęboka zieleń pasuje zarówno brunetkom, blondynkom, o rudych nie wspomnę. Czy jest na czasie, czy wpisuje się w aktualne trendy? Jak coś mi się podoba, jest wygodne i do tego w atrakcyjnej cenie, nie zastanawiam się czy jest to hit sezonu, po prostu to kupuję bo wiem, że będzie mi się w tym dobrze chodzić i zrobię z tego pożytek.

Zarówno we wnętrzach jak i w modzie cenię sobie prostotę, funkcjonalność i ponadczasowość. Staram się wybierać rzeczy, które posłużą mi przez dłuższy czas, uniwersalne by móc łączyć je z resztą mojej garderoby i oczywiście wygodne, po co się męczyć i źle czuć.

Kilka fajnych rzeczy, które z chęcią zaprosiłabym do swojej szafy.




You Might Also Like

0 comments