WALL CLOCKS WYBIŁA ODPOWIEDNIA GODZINA

Mając w głowie wiele myśli, czy warto czy też nie. Zastanawiając się co może z tego wyjść. Czy będzie to porażką, czy małym sukcesem,  z...

Mając w głowie wiele myśli, czy warto czy też nie. Zastanawiając się co może z tego wyjść. Czy będzie to porażką, czy małym sukcesem,  zdecydowałam się wcielić swoje pomysły w życie. Od teraz właśnie tutaj będę dzielić się z Wami moimi pomysłami, przemyśleniami i tym co mnie inspiruje. Będę starała się ukazać wam trochę piękna ze świata architektury, wnętrz, designu oraz mody.

W pierwszym wpisie chciałam zaprezentować coś co ujęło mnie swoją prostotą oraz unikalnością, wywołując uśmiech na twarzy. Ciekawe i intrygujące z nutką humoru w sobie, tak można opisać produkty society6.com. Grafiki dla tej firmy są tworzone przez tysiące artystów z całego świata.  W ofercie znajdują się m.in. bluzy, t-shirty, ubranka dla niemowląt, obrazy, zegary, poduszki, kartki okolicznościowe, kubki, zasłony prysznicowe, poszewki na pościel, dywaniki oraz obudowy na telefony, tablety i laptopy. Na każdym produkcie widnieje autorska grafika.  


Moją uwagę przyciągnęły zegary na ścianę. W ofercie znajduje się ok 2000 różnych zegarów. Każdy z nich dostępny jest w ramce z naturalnego drewna, czerni lub bieli. Można również wybrać białe albo czarne wskazówki. Cena jednego zegara to ok 30$. Każdy posiada unikalną grafikę, która idealnie wypełni wnętrze odrobiną ekstrawagancji.

Poniżej zamieszczam moje ulubione grafik z oferty firmy. Z chęcią powiesiłabym któryś z zegarów u siebie w domu lub podarowała komuś w prezencie.

Peace by Contemporary
The Heart Of My Heart by Tordis Kayma

True at First Light by Three Of The Possessed
Intimacy on display by Agnes-cecile
Pokemon by Lovemi design
Near to the edge by Robert Farkas

Batman by MGNFQ

Fox Tea by Freeminds
Monroe by David
Black Plus on White by Pencil Me In


You Might Also Like

1 comments